نـاقـور سیـــــد

دستیارفعالان عرصه مهدویت وائمه

نـاقـور سیـــــد

دستیارفعالان عرصه مهدویت وائمه

مولاى ما کى خواهد آمد؟

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۹ ب.ظ

مولاى ما کى خواهد آمد؟
آقاى من، سلام!
نمى دانم وجود نورانى و خدایى‏تان در کدامین نقطه از این عالم خاکى پرتو افشانى مى‏کند؟دانم! اما صداى نم نمک از عمق دل و وجود من و هزاران من دیگر فریاد برآورده «به راستى قرار بود این همه سال در پس پرده غیبت باشید؟!»
چه خاک تیره‏اى بر سر شیعیانتان شده است که یار، در خانه و ما گرد جهان مى‏گردیم؟ آیا شما هم در کربلایى دیگر فریاد بر مى‏آورید: «هل من ناصر ینصرنى؟»
راست است که مى‏گویند هنوز 313 مرد از میان این همه مرد که هر کدام ادعاى چندین مرد بودن را دارند، پیدا نشده است؟ به واقع این‏گونه است؟ یا خبر از آزمونى بس سنگین است، که شاید خود مقدمه‏اى براى لیاقت درک محضرى باشد که تمام هستى او مظهر اسماء و صفات خداوند تبارک و تعالى است.
بلى و اما روزگارى بود که در پى شناخت و معرفت شما بودم. آخر غلام چگونه بدون ارباب بسر کند؟! دریافتم که وجود نازنین شما به غیر آنچه که از اهل بیت‏علیهم السلام به ما رسیده است، قابل درک و معرفت نیست. لااقل براى همچو من بى‏لیاقتى چنین است. اما یک چیز را بخوبى فهمیدم، این که با اراده و خواست الهى از آن چنان سعه وجودى برخوردار هستید که بر همه هست و نیست شیعیانتان علم و احاطه دارید.
پس اى سرور خوبان! بخوانید آنچه را که در دل‏هاى سوخته شیعه قرن‏هاست با قطرات اشک غم و درد نگاشته شده است.
بخوانید و بفرمایید جواب سوالمان را از کجا و چه کسى بگیریم.«مولاى ما کى خواهد آمد؟» در جمکران نیستم. در جوار بى‏بى حضرت فاطمه معصومه‏علیها السلام این نامه را مى‏نویسم. آه وصد آه! بگذریم، حرف زیاد است ولى لیاقت سخن گفتن با شما کم است. آخر عرضم گرچه یاراى نوشتنم نیست ولى به چشم لطف و مهر نظر بنمایید.
تمام هستى و وجودم فداى یک گوشه چشمى از شما.
تقدیم به خدمتتان‏
گوزوم یاشین اورک قانیله غلطان اتمییم نیلیم‏
سنون هجرونده صبح و شام افغان اتمییم نیلیم‏
گچدى بو هفته، اولمادى سندن خبر، آرام جانیم‏
گوزوم یاشینله تپراقى قزل قان اتمییم نیلیم‏
ع. عادل از تبریز

  • ناقورسید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی