نـاقـور سیـــــد

دستیارفعالان عرصه مهدویت وائمه

نـاقـور سیـــــد

دستیارفعالان عرصه مهدویت وائمه

از نظر اعتقادی و دینی

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ب.ظ

از نظر اعتقادی و دینی
در جامعه ی امام زمانی اثری از شرک و کفر و الحاد و زندقه و بت پرستی وجود نخواهد داشت و همانطوری که بزرگترین دشمن معنویت و عقیده و به ماوراء طبیعت، یعنی مرکز مادیت و ماتریالیسم، شوروی سابق از هم فرو پاشید و نابود شد، کل مکتبهای کفر و شرک نابود خواهد شد در سراسر عالم شعار توحید طنین انداز خواهد شد و جوامع بشری به خدای یگانه ایمان خواهند آورد و تنها او را خواهند پرستید، بشریت به یمن حکومت امام مهدی (عج) گمشده ی واقعی خویش را خواهد یافت، و به او که کمال مطلق هستی است عشق خواهد ورزید و در برابر او کرنش خواهد نمود، همه یک خدا را می پرستند، همه یک کتاب دارند (قرآن) به یک قبله نماز می گذارند (کعبه)، شعار کل دنیا اذان خواهد بود، شیطان و ایادی او کوبیده می شوند و رهزنی نخواهد کرد.
دوباره زمین مرده به نور ایمان و حیات معنوی و مادی زنده خواهد شد،بتها در

( صفحه 435)

هم کوبیده می شوند، صلیب های دروغین شکسته خواهد شد و عیسای مسیح فرود خواهد آمد و به امام مهدی (عج) اقتدا خواهد نمود و آنروز کوس رسوائی کلیسا نواخته خواهد شد. اینک بیان آیات و روایاتی در این رابطه:
-... اذا خرج القائم لم یبق کافر بالله العظیم؛ (1) آنگاه که قائم (آل محمد) قیام کند در جهان کافری نخواهد ماند.
- امام باقر علیه السلام در تفسیر آیه ی: اعلموا ان الله یحی الارض بعد موتها (2) فرمود: منظور از مرگ اهل زمین کفر آنها است و الکافر میت (3) کافر مرده است (هر چند دارای حیات ظاهری و مادی باشد ولی مرده ی متحرک است.)
- ویکسر الصلیب؛ (4) در آن زمان صلیب ها شکسته می شود و دروغ هزاران ساله ی مسیحیت تحریف شده بر ملا می گردد.
-... و بالقائم منکم اعمر ارضی بتسبیحی و تقدیسی و تهلیلی و تکبیری و تمجیدی وبه اطهر الارض من اعدائی. (5) .
خداوند در شب معراج به رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود:
توسط قائم شما خاندان زمین را از یاد خودم و تسبیح و تقدیس خویش آباد خواهم کرد، همگان مرا تسبیح گفته (و از عیوب و نقایص تنزیه خواهند کرد.) شعار لا اله الا الله و الله اکبر و سبحان الله و الحمدلله ورد زبان همگان خواهد شد. و بوسیله ی او زمین را از لوث وجود دشمنانم پاک خواهم گردانید.
-... لاتبقی فی الارض بقعة عبد فیها غیرالله الا عبدالله فیها (6) بر روی زمین نقطه ای

( صفحه 436)

نخواهد ماند که در آن مدتی غیر خدا پرستش شده مگر اینکه خدا در آن پرستش خواهد شد. (بتخانه ها تبدیل به مراکز عبادت الله می شوند.)
-... فلا یبقی فی الارض معبود دون الله من صنم وثن و غیره الا وقعت فیه نار فاحترق. (7) .
در روی زمین معبودی جز معبود به حق یعنی الله تعالی باقی نخواهد ماند، هر آنچه از معبودهای دیگر بر روی زمین باشد آتشی در خرمن وجود آنها بیفتد و آنها را خاکستر سازد.
-... وکل ما کان فی الارض معبود سوی الله تعالی تنزل علیه نار من السماء فتحرقه. (8) .
-...اذا قام القائم لم یعبد الا الله عزوجل. (9) .
آنگاه که قائم (آل محمد) قیام کند در کل دنیا جز خداوند کسی یا چیزی مورد پرستش واقع نمی شود. وه چه زیبا است آن دولت و آن عصر و تازه بشریت از خواب گران هزاران ساله بیدار می شود و می فهمد که شیاطین جن و انس و عوامل زر و زور و تزویر و طواغیت عالم و ایادی آنها چه کلاه بزرگی بر سر آنها گذاشته و آنها را از خدا جدا کردند و به لجن زار شرک و کفر و الحاد کشاندند.
آنها را از خود بیگانه ساخته اند، چقدر از شخصیت واقعی تنزل کرده و به قدری خوار و بی مقدار شده اند که در برابر بتهای چوبی و سنگی که بدست خویش ساخته اند به کرنش می افتند و چیزی که هیچ سود و زیانی به حال آنها ندارد و قدرت دفاع از خویش ندارد پرستیده اند و از خدای واقعی فرسنگها فاصله گرفته اند.


پاورقی

(1) تفسیر نور الثقلین، ج 2، ص 27.
(2) حدید، 17.
(3) تفسیر نورالثقلین، ج 5، ص 242 و بحارالانوار، ج 51، ص 54.
(4) بحارالانوار، ج 51، ص 61.
(5) همان، ج 51، ص 61.
(6) بحارالانوار، ج 51، ص 66.
(7) منتخب الاثر، ص 292.
(8) منتخب الاثر، ص 436.
(9) منتخب الاثر، ص 471.

  • ناقورسید

از نظر اعتقادی و دینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی